Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 23:00 - Искам да почна да виждам себе си, а не да преоткривам другите.
Автор: possible Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1924 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.11.2011 23:02


Отдавна не ми е било толкова мъчно и тъжно.

Да усетиш, че нещо е свършило - ЗАВИНАГИ! Капка от ......! Пропуснат миг!

Най-сетне да приемеш болезнения факт, че не всичко в живота се случва така, както сме планували и сме се надявали да стане.

Искам да почна да виждам себе си, а не да преоткривам другите.

Исках те до мен.  И сега те искам. Усещаш ли, колко просто нещо съм искала...Просто да си тук!..Не искам нито да ми сваляш звезди...нито да ми строиш мостове...нито да преминаваш планини...нито да ми се вричаш в нещо...Исках те просто – ТУК!

Не усещаш ли, че спрях да треперя! Спрях да унищожавам себе си, заради другите. Толкова много съм се променила в последните години. Почнах да слушам себе си. Почнах да живея така, както на мен ми харесва. Без да спазвам разни правила.  Без онова мое качество да правя всичко за всеки. Това си е една стара история..съвсем обикновена..

И щом на теб не ти пука..Защо трябва на мен да ми пука?

Защо да търся онези магически мигове, в тази тъмна и тъжна картинка?

Не съм загубила желанието си да се боря и да търся нещото, което ме прави щастлива.

Не съм се отказала дори да вярвам в хората.  Не съм се отказала и да обичам. Продължавам да се влюбвам. Продължавам и да изпитвам страх от близостта с хората. Продължавам и да мечтая. Защото имам чисто сърце, което колкото и да е било смачквано от живота и хората, то продължава да съществува.  Продължава да чувства и да тупти. Предприела съм едно пътуване към себе си и към моите желания. И ако някога ме „видиш” пак...Само ако някога можеш да ме „видиш” пак...Ще се срещнеш със съвсем различен човек...Друга ще съм...Но ще ме познаеш...Само ако ме „видиш” !...Само ако си готов да ме "видиш"! 

"Нямам нужда от много приятели...Стигат ми двама, трима...но само такива, които в сърцата си рани от моите болки да имат" 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: possible
Категория: Тя и той
Прочетен: 632193
Постинги: 262
Коментари: 768
Гласове: 6647
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930