Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 00:19 - Най-дългото сбогуване!
Автор: possible Категория: Тя и той   
Прочетен: 2989 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 10.10.2011 00:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Надявали ли сте се някога да свърши любовта. Да ви остави на мира. Да освободи сърцето ви и да направи място за нещо по-стойностно. Търсили ли сте начин да се отървете от тази любов, която ви разяжда отвътре. Която ви съсипва психически и емоционално. Любов, която носи  единствено и само непоносима болка със себе си. Любов, която е по-добре да напуснете, отколкото да продължава да ви тъпче. Толкова години сте я чакали. Толкова години сте тръпнели по нея. Толкова години сте се надявали. И сега се надявате, но се надявате просто да свърши. Един ден просто да я няма. И знаете, че няма да ви боли от този избор. Държали сте в себе си една еднопосочна любов и сте я отглеждали толкова внимателно. С такъв финес и желание тя да покълне, защото сте оцелели с нея през толкова бури, че ви се струва нереално, когато изгрее слънцето да не поникне. Но слънцето изгря..След това залезе..Пак изгря и така всеки ден..години наред.. За това сега се надявате просто един ден да се събудите и да я няма тази любов. Да не съществува. За да не се чудите как да живеете с нея. За да не се чудите как ще оцелеете. Искали ли сте да плачете, защото най-накрая е свършило. Искам да я няма. Да не съществува. Донесла ми е толкова малко хубави мигове и толкова съсипващо много лоши преживявания. А аз се отнасях с такова уважение към нея. Старала съм се да и дам всичко, от което се е нуждаела. А заради нея съм поела едни от най-трудните удари в живота. Заради нея съм загубила толкова хора..Заради нея съм загубила и ТЕБ..
Като игра на карти е .. Можеш да я имаш в своята ръка и въпреки това да загубиш!
Имам не излекувани толкова рани от нея и то само защото ТЯ ме е излъгала да ВЯРВАМ и да се НАДЯВАМ!
Не я искам...
Давам я ... Подарявам я!
Раздавам я.. Дори плащам с цената на сърцето си...Само някой да я вземе..
Не намерих с нея нищо, което да ме прави щастлива..
И развали толкова красиви неща..с нейните постоянни капризи...и самозалъгващи емоции!!!
Бягам от нея...и дано да тичаме в различни посоки..
Не искам да ме следва.. Не искам да я усещам близо..
Не! Не и допреди да знам, че там където я търся съществува!







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. junk - abe kato si otida pone
11.10.2011 15:30
pomylchete za dve minuti..
ei taka ot blagoprilichie
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: possible
Категория: Тя и той
Прочетен: 632225
Постинги: 262
Коментари: 768
Гласове: 6647
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930